Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

M28i21l46a71n 27B64í45l76e72k

1. 11. 2014 19:50

Pan Klaus ani v roce 89 nepodepsal petice, které podpořili nejen "normální" lidé, ale i takový Ransdorf z Prognosťáku. A on lidem, kteří nebyli tak zbabělí, tohle nikdy neodpustí.

2 0
možnosti
Foto

J11i41r97i 49B83i24l76i70n19a

1. 11. 2014 16:36

Ja sveho casu od Klause dokonce koupil dve knizky o ekonomii. V zacatcich delal dobrou praci. 

Nevim, co se s nim pak stalo. Snad pocit viny za vlastni zbabelost pri dennim kontaktu s byvalymi disidenty. A kdyz si natahl na Hrad lidi typu Hajka a Jakla, bylo jasne ze je to s nim zle. Dnes uz je to jen jesitny, mstivy starik ktery me valne nezajima. Rv

3 2
možnosti
MP

Pane Bilino, jeho knížky jsou vynikající. Stačí jeho světový úspěch s knihou Modrá, nikoli zelená planeta. O jeho přednášky j v celém světě stále zájem. Není co dodat.

0 5
možnosti
MP

Autore, je mi z vás smutno...

0 2
možnosti

U pana Klause je veškerá jeho činnost hnána neuvěřitelnou ješitností a sebestředností, a z toho plynoucí arogancí. V tom snad nemá konkurenta.

9 1
možnosti

Pane Petře, jsem ráda, že jste mě mohl opět mínusovat. Ale toto není můj názor (co jsem napsala), ale bohužel osobní zkušenost z působení pana profesora v SBČS (banka před rozdělením).

3 1
možnosti
BS

Klaus si donedávna dával pozor na jazyk - to nejhorší za něj hlásali Ladislav Jakl a Petr Hájek. Nenáviděl ne Havel, ale Klaus. Teď už ho to zřejmě opanovalo.

8 2
možnosti
  • Počet článků 80
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1990x
Jsem jedenáctým rokem starostou slovácké obce Drslavice a při svém rozhodování se vždy řídím selským rozumem. Starostování vnímám jako službu všem spoluobčanům bez rozdílu. Před tím jsem cca 20 let na různých úrovních pracoval v IT a životní zkušenosti v těchto letech získané se snažím aplikovat na obecním úřadě.

Seznam rubrik