Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26a72r72o63s61l10a71v 63L35i26m74a 1735617371

Italie ma predstih asi 40ti let. Cena dnes za 1300 km prejeti autem je 56,00 euro (1512Kc). Zde je ten velky rozdil.

0/0
28.7.2015 10:18

J86o93s20e79f 38V84y13s11k93o35č77i95l 5308510769422

Na naší slavné D1 neplatí fyzikální a ostatní přírodní zákony. Minulý týden jsem popojížděl v asi pětikilometrové koloně před zůžením do jednoho pruhu, ve kterém bylo omezení na 80 km/h. Člověk by předpokládal, že tím zúžením projede předepsanou osmdesátkou v plynulé koloně. Opak byl pravdou. Jelo to sotva šedesát a o několik aut dál bylo vidět hodně, hodně velikou mezeru. A podobná byla vidět i ve zpětném zrcátku. Proč?

Cesta v opačném směru vypadala naprosto stejně, v tom jednom protijedoucím pruhu sem tam auto a před zúžením opět několikakilometrová kolona.

0/0
27.7.2015 17:59

J60i73ř51í 96K73o53n69r97á13d 8112603549

Ale takhle se jezdí na západě v omezeních úplně běžně. Velmi velké rozestupy a předepsaná rychlost (tedy 80 ne 60...). Pak hrozí minimum nehod. U nás levý pruh 100, auta bez rozestupů - prásk, nehoda a stojí 3 hodiny úplně všichni.Rv

0/0
27.7.2015 20:34

J42a88n 56H40l50e84d73í42k 8318829678976

firmy mají stovky inženýrů, techniků, manažérů, ale pracovitých rukou 3 a 1/2. (((---těch 600.000  nezaměstnaných se to netýká, ti se mají fajn, berou vysoké sociální dávky od soudružky Marxové)))--- A na ty tři a půl se nesmí křičet, protože mohou odejít ihned k podobné firmě o městečko dál.--- Ale neztrácejme naději, přicházejí desetitisíce tmavých pracantů z přelidněné Afriky, a ti dřít umějí, celá republika ožije stavebním ruchem a veselými dělnickými písničkami a tanci u táboráků.

+1/0
27.7.2015 16:35
Foto

P37e56t15r 30Š94i71n41d58e76l95á23ř 8149446365244

A za veselého dunění afrických bubnů (a snad možná i přímo tamtamů, pomocí kterých si budou navzájem sdělovat, že už jim Úřad práce veze svačinu)...

+1/0
27.7.2015 17:57

J43i34ř21í 76K37o33n57r68á15d 8782473559

Se situací (stavem) na D1 máte absolutní pravdu. Ovšem ne na všem nese vinu stát. Jistě jste si na dálnicích a silnicích v zahraničí všiml chování řidičů. Hlavně co se rychlosti a odstupů týče. Světe div se, oni to dodržují!:-) Takže je po dešti, el. systém sníží rychlost na 100 km/h a většina řidičů tak opravdu jede, i když je již sucho a dálnice přehledná... Tudíž i na omezeních (jsou tam také a dosti výrazné) nevznikají tak často stupidní nehody. Občas samozřejmě někdo rychlost překračuje (často Češi, Poláci, Slováci), ale normálně se před vámi předepsaně plouží supersport (dovedete si představit něco podobného u nás?;-D) A co se týče poplatků, tak např. úsek Verona - Venezia - Udine - AT (cca 350 km) přijde jednosměrně na 26 EUR... takže žádná láce... Další podstatný rozdíl - dopravní info, třeba O3 - rychlé, stručné, z celého Rakouska a hlavně PŘESNÉ!

+2/0
27.7.2015 16:34

R45o76s43t21i77s16l52a69v 27M47i48h12e40l 3687121775458

Nevím, pánové, s Německem nemám tu čest a s Itálií popisuji jeden můj konkrétní zážitek z cesty 14 dnů zpátky ..

0/0
27.7.2015 15:56

J74i52n95d23r69i40c18h 19P16a39r73i78k 1860100515571

No, právě to je ten problém...

0/0
27.7.2015 19:14

R26o95s80t42i84s45l96a90v 66M96i95h84e18l 3467681315798

Pane Pariku, nevím v čem vidíte problém. Sousloví "německá dálnice" se v mém blogu nevyskytuje ani jednou, tudíž nehodnotím, no a po Itálii jsme - na rozdíl od D1 Brno-Praha a zpět - jezdili týden úplně bezproblémově. Pokud s tím nesouhlasíte, nebo tomu nevěříte, přít se s Vámi nehodlám. Pokud jmenovaný úsek D1 považujete za ideální prototyp sjízdnosti dálnic v evropském měřítku, zaplaťte si roční dálniční známku a jezděte si po něm tam a zpět dle libosti a Vašeho laskavého uvážení. ;-)

0/0
28.7.2015 8:01

M33i39l35o51s41l74a46v 35K11a70n75t78o90r39e47k 1969547231719

Já bych tu Itálii zase tak neviděl v růžových barvách. Kolony se tam tvořej taky;-O

+1/0
27.7.2015 15:52

J30i45ř59í 39K54o15n56r72á44d 8322103689

Tvoří. A mýto vás vyjde na stejné peníze jako PHM...

0/0
27.7.2015 16:35

M70i52l97o63s69l25a15v 83K31a44n16t82o73r31e22k 1749667571879

to je bohužel tvrdá skutečnost. Akorát by mne zajímalo, jaký podíl z mýta jde na výběrčí a kolik jde na ty "dálnice". Osobně si myslím, že ti výběrčí jsou umělá zaměstnanostRv

0/0
28.7.2015 8:29
Foto

J63i32ř95í 11H44e72r98m80á46n84e11k 4126122102110

Ale odlehlá místa Itálie jsou prostě odlehlá, že? Jako D1 u Kroměříže.

A říká Vám něco německé slovo Stau? Proč je v Německu asi tak frekventované?

0/0
27.7.2015 15:42

V15o35k91o74u76n 80V48l39a50d84i38m75i65r 8332918809158

A co jste Tim chtel p.t. ctenarstvu sdelit?

0/0
27.7.2015 16:50
Foto

J44i46ř46í 73H50e63r90m70á44n68e98k 4296422132820

Tém chytřejším to, že  D1 pokračuje i za Brno a směrem na Kroměříž je provoz naprosto "boží".

A těm hloupějším nic. Ti to stejně nepochopí.

+2/0
27.7.2015 19:38

V71o25k85o82u90n 80V16l24a92d55i25m16i95r 8432568539138

Ja jen ze pouzivate Slovo Stau. Povezte nam o nem co vite. Zu se tesim .

Hlavne kdy, kde a za jakych podminek.

0/0
27.7.2015 22:24
Foto

J26i67ř63í 64H40e84r37m83á16n46e79k 4396302522340

V bazénu v Podolí,  když je velký hic.

0/0
28.7.2015 5:36



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.