Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Přesně kvůli takovým komentářům je všeobecná nechuť ke zveřejňování platů. :-)

2 0
možnosti
RM

Pane Stehlíku, jak jste si mohl přečíst, tak já nemám pražádný problém se zveřejněním svého platu, protože se za práci, službu své obci a potažmo státu, nestydím. Pokud různí Mynářové (případně Stehlíkové a spol., a tím se Vás nechci dotknout) tento problém mají, tak asi k tomu mají důvod. Třeba mají strach, že se někdo jako já začne zajímat o to, zda ten plat odpovídá jejich práci, anebo se jedná o legální, přesto neefektivní vynakládání veřejných peněz, které potom někde jinde chybí. A s tím kariérním postupem nebuďte prosím Vás směšný :-P blbečka za bílého dne ze sebe opravdu dělat nemusíte ..

3 2
možnosti
BM

Jste opravdu tak naivní že si myslíte že platy "hradních" určuje prezident?

3 1
možnosti
RM

Pánové, já si nekladu otázku, kdo určuje platy "hradních". Já se ptám, zda je mi pan prezident schopen argumentovat, že peníze na Mynářův plat jsou účelně vynaloženy. Je to opravdu tak naivní?

3 0
možnosti
  • Počet článků 80
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1990x
Jsem jedenáctým rokem starostou slovácké obce Drslavice a při svém rozhodování se vždy řídím selským rozumem. Starostování vnímám jako službu všem spoluobčanům bez rozdílu. Před tím jsem cca 20 let na různých úrovních pracoval v IT a životní zkušenosti v těchto letech získané se snažím aplikovat na obecním úřadě.

Seznam rubrik