Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Jasně pán je na hajzlíku,utíkejte pro něj!Že nevíte jestli po cestě na hajzlík ještě nemá ten magor s pistolí rukojmí?Tak se zeptejte starosty ten přece ví všecko!

3 4
možnosti
NM

...co jen dodat??pěkně popsána věc bez emocí a mám dojem,že se postupem času dovíme více takovýchto postřehů a záleží jen na nás jak to posoudíme...za mne je to selhání systému a neustále mne v tom utvrzuje jak ministr tak i policejní prezident jak vše omlouvají...a jinak před časem bylo hodně /po povodních/ řečeno o centrálním propojení policie,požárníků a RZP to jen na toho starostu..proč ho nepoužil chytrolín jeden ten tam byl asi platnej...spíše překážel !!!!!!

3 1
možnosti

Souhlas naprostý a karma. U vyjádření pana ministra mi bylo nevolno. 

A omluva těch dvou  policistů, co utekli aby nějakou kulku nechytili také, 

je pro mne též nepřijatelná.

8 1
možnosti
PT

ty dva policisty pošlete s klidem na jatka, mluvila by milostivá stejně, kdyby se jednalo o jejího příbuzného ?

1 1
možnosti
Foto

A co kdyby včasnější poskytnutí té pomoci ohrozilo životy těch případných rukojmí. Fakt uvažte, že nikdo zvenku nemohl vědět, že všichni už jsou mrtví.

5 3
možnosti
Foto

Právě proto, že všichni mtvi nebyli tak měli konat.

minimálně se mohli pokusit jít z obou vchodů-jak z hlavního tak přes kuchyň

1 1
možnosti
  • Počet článků 80
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1990x
Jsem jedenáctým rokem starostou slovácké obce Drslavice a při svém rozhodování se vždy řídím selským rozumem. Starostování vnímám jako službu všem spoluobčanům bez rozdílu. Před tím jsem cca 20 let na různých úrovních pracoval v IT a životní zkušenosti v těchto letech získané se snažím aplikovat na obecním úřadě.

Seznam rubrik