Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem si říkala, co s Vámi je. Ráda jsem Vás četla a Vy tak dlouho nic.

A teď přijdete s takovou jobovkou.

Karma R^ V

Pište dál o těch nešvarech. Je to (bohužel) v dnešní době třeba.

1 0
možnosti

Moc děkuji, to jste mě potěšila. Deaktivoval jsem si v pondělí fb, už se mi tam toho balastu zdálo příliš, a rázem mám více času na vše :-). Témat se mi hlavou honí hodně, blogy tedy teď psát určitě budu. Mějte se hezky ! 

1 0
možnosti

Je pro mě nepochopitelné, že pro registrované vakcína není a pro některé neregistrované je. Doufám, že policie zjistí kde a komu byly odcizeny.

0 0
možnosti

Tož tak by to mělo byt v každej malej dědině. Staří ludé sa špatně orientujů a eště horší nekam cestujů. Politika-nepolitika.

0 0
možnosti
Foto

Vy si opravdu myslíte, že vaše upřímná snaha občanům pomoci odpovídá zájmům pana Blatného a Babiše. Jste jen rušitel jejich snových virtuálních vidin založených na absolutní nevědomosti o chodu a struktuře naší společnosti.

2 1
možnosti

Mohl byste mně objasni co s tímto očkováním v nějaké obci má společného pan Babiš nebo pan Blatný?

1 0
možnosti

to jsou klikaři ti valaši, oni nemají a tam kde je, tam se ani zdravotníci nechtějí nechat pokusně naočkovat

1 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS