Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

pokud je popis urovne sluzeb pravda, se samopalem by tam meli behat spis turiste ;-D

0 0
možnosti
TJ

Já byla v Tunisu na pevnině - v Monastiru, kousek od Sousse a 2x na Djerbě. Až na pár maličkostí mám jen pozitivní pocity. Člověk, který tam letí NEMŮŽE očekávat služby, jako ve 4 nebo 5* hotelu v Evropě. Přesto hotel v Monastiru vypadal mnohem lépe, než kdejaký v Evropě. Služby jsou jaké jsou, lidé také. Kdo tam jede a nic o tom neví, diví se a čumí. Většina lidí je tam slušná a tohle všechno, co se tam děje, ubližuje nejvíc právě jim. Těšili se na demokracii a lepší časy....a mají tohle.... nezávidím jim. Přála bych jim, aby jim bylo líp a aby se měli líp. Ale přesto musím říct, že bych je tu nechtěla. Jsou prostě jiní, jsou jinde.

1 0
možnosti
JS

mám stejné zkušenosti a proto se mi to moc nepozdává hlavně v době, kdy potřebují natáhnout zpět turisty..

0 0
možnosti
Foto

V Tunisku jsme byl dvakrát. Před 17 lety v Sousse a před 7 v Tabarce. Jak vidím, nic se tam nezměnilo, snad možná k horšímu...

0 0
možnosti
FZ

i já tam byl,před 15 lety,někdo tam možná měl štěstí a byl spokojený, ale já bych tam už nejel ani zadarmo ,mám podobné zkušenosti jako vy.

0 0
možnosti
Foto

Ty palce nahoru jsou myšleny na příspěvek pana Konráda pode mnou.

0 0
možnosti
JK

Tak nevím pane starosto, jestli váš článek je fakt, nebo smyšlenka... Protože se mě nechce věřit, že by jste právě vy (zřejmě s celou svojí rodinou) navštívil v této době Tunisko... Soudě podle toho jak a o čem jste zde psal, vás mám za rozumného člověka. Taky bych vás nikdy netipoval na tento typ "turistiky", tedy zařízení "all-in" s podobným typem cestovní kanceláře. Takže - pokud je článek dle skutečnosti a nikoliv v nadsázce, dost nemile jste překvapil... a myslím, že už k tomu vlastně není dál co dodat...

4 0
možnosti
RM

Dobrý den pane Konráde, děkuji za Váš názor, kterému rozumím. Celý článek je pravda. Také já se divím sám sobě, proč jsem právě letos vyslyšel několikaletému velkému přání manželky a navštívil s celou rodinou tuto destinaci :-) takto to prostě někdy v životě chodí. Ale znáte to : co Vás nezabije, to Vás posílí. Mějte hezký večer :-).

3 0
možnosti
  • Počet článků 80
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1990x
Jsem jedenáctým rokem starostou slovácké obce Drslavice a při svém rozhodování se vždy řídím selským rozumem. Starostování vnímám jako službu všem spoluobčanům bez rozdílu. Před tím jsem cca 20 let na různých úrovních pracoval v IT a životní zkušenosti v těchto letech získané se snažím aplikovat na obecním úřadě.

Seznam rubrik