Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55a76r71o17s64l23a37v 90L27i87m56a 1435577911

Italie ma predstih asi 40ti let. Cena dnes za 1300 km prejeti autem je 56,00 euro (1512Kc). Zde je ten velky rozdil.

0/0
28.7.2015 10:18

J35o38s86e21f 23V92y48s93k88o57č56i58l 5888360959962

Na naší slavné D1 neplatí fyzikální a ostatní přírodní zákony. Minulý týden jsem popojížděl v asi pětikilometrové koloně před zůžením do jednoho pruhu, ve kterém bylo omezení na 80 km/h. Člověk by předpokládal, že tím zúžením projede předepsanou osmdesátkou v plynulé koloně. Opak byl pravdou. Jelo to sotva šedesát a o několik aut dál bylo vidět hodně, hodně velikou mezeru. A podobná byla vidět i ve zpětném zrcátku. Proč?

Cesta v opačném směru vypadala naprosto stejně, v tom jednom protijedoucím pruhu sem tam auto a před zúžením opět několikakilometrová kolona.

0/0
27.7.2015 17:59

J16i14ř53í 25K32o72n21r96á77d 8592133169

Ale takhle se jezdí na západě v omezeních úplně běžně. Velmi velké rozestupy a předepsaná rychlost (tedy 80 ne 60...). Pak hrozí minimum nehod. U nás levý pruh 100, auta bez rozestupů - prásk, nehoda a stojí 3 hodiny úplně všichni.Rv

0/0
27.7.2015 20:34

J38a88n 18H76l16e82d31í63k 8118189198946

firmy mají stovky inženýrů, techniků, manažérů, ale pracovitých rukou 3 a 1/2. (((---těch 600.000  nezaměstnaných se to netýká, ti se mají fajn, berou vysoké sociální dávky od soudružky Marxové)))--- A na ty tři a půl se nesmí křičet, protože mohou odejít ihned k podobné firmě o městečko dál.--- Ale neztrácejme naději, přicházejí desetitisíce tmavých pracantů z přelidněné Afriky, a ti dřít umějí, celá republika ožije stavebním ruchem a veselými dělnickými písničkami a tanci u táboráků.

+1/0
27.7.2015 16:35
Foto

P98e12t67r 85Š32i44n66d34e21l11á94ř 8149666345374

A za veselého dunění afrických bubnů (a snad možná i přímo tamtamů, pomocí kterých si budou navzájem sdělovat, že už jim Úřad práce veze svačinu)...

+1/0
27.7.2015 17:57

J62i27ř89í 43K63o88n42r64á10d 8482783529

Se situací (stavem) na D1 máte absolutní pravdu. Ovšem ne na všem nese vinu stát. Jistě jste si na dálnicích a silnicích v zahraničí všiml chování řidičů. Hlavně co se rychlosti a odstupů týče. Světe div se, oni to dodržují!:-) Takže je po dešti, el. systém sníží rychlost na 100 km/h a většina řidičů tak opravdu jede, i když je již sucho a dálnice přehledná... Tudíž i na omezeních (jsou tam také a dosti výrazné) nevznikají tak často stupidní nehody. Občas samozřejmě někdo rychlost překračuje (často Češi, Poláci, Slováci), ale normálně se před vámi předepsaně plouží supersport (dovedete si představit něco podobného u nás?;-D) A co se týče poplatků, tak např. úsek Verona - Venezia - Udine - AT (cca 350 km) přijde jednosměrně na 26 EUR... takže žádná láce... Další podstatný rozdíl - dopravní info, třeba O3 - rychlé, stručné, z celého Rakouska a hlavně PŘESNÉ!

+2/0
27.7.2015 16:34

R16o14s42t95i97s94l57a26v 30M14i34h74e42l 3927771935378

Nevím, pánové, s Německem nemám tu čest a s Itálií popisuji jeden můj konkrétní zážitek z cesty 14 dnů zpátky ..

0/0
27.7.2015 15:56

J14i20n81d55r67i45c20h 74P55a15r65i46k 1670460525911

No, právě to je ten problém...

0/0
27.7.2015 19:14

R60o30s78t14i96s19l18a18v 16M58i92h25e10l 3697201475378

Pane Pariku, nevím v čem vidíte problém. Sousloví "německá dálnice" se v mém blogu nevyskytuje ani jednou, tudíž nehodnotím, no a po Itálii jsme - na rozdíl od D1 Brno-Praha a zpět - jezdili týden úplně bezproblémově. Pokud s tím nesouhlasíte, nebo tomu nevěříte, přít se s Vámi nehodlám. Pokud jmenovaný úsek D1 považujete za ideální prototyp sjízdnosti dálnic v evropském měřítku, zaplaťte si roční dálniční známku a jezděte si po něm tam a zpět dle libosti a Vašeho laskavého uvážení. ;-)

0/0
28.7.2015 8:01

M15i44l68o69s59l45a95v 84K32a48n51t59o82r45e86k 1329507411579

Já bych tu Itálii zase tak neviděl v růžových barvách. Kolony se tam tvořej taky;-O

+1/0
27.7.2015 15:52

J25i32ř95í 94K12o72n49r19á52d 8942733849

Tvoří. A mýto vás vyjde na stejné peníze jako PHM...

0/0
27.7.2015 16:35

M93i28l19o61s12l82a31v 10K83a81n29t73o69r65e58k 1329227151929

to je bohužel tvrdá skutečnost. Akorát by mne zajímalo, jaký podíl z mýta jde na výběrčí a kolik jde na ty "dálnice". Osobně si myslím, že ti výběrčí jsou umělá zaměstnanostRv

0/0
28.7.2015 8:29
Foto

J58i37ř61í 31H14e19r49m66á96n20e36k 4526882572630

Ale odlehlá místa Itálie jsou prostě odlehlá, že? Jako D1 u Kroměříže.

A říká Vám něco německé slovo Stau? Proč je v Německu asi tak frekventované?

0/0
27.7.2015 15:42

V56o41k73o83u84n 48V29l41a73d43i13m32i34r 8452248269958

A co jste Tim chtel p.t. ctenarstvu sdelit?

0/0
27.7.2015 16:50
Foto

J47i12ř25í 56H41e95r14m52á62n26e33k 4896562392400

Tém chytřejším to, že  D1 pokračuje i za Brno a směrem na Kroměříž je provoz naprosto "boží".

A těm hloupějším nic. Ti to stejně nepochopí.

+2/0
27.7.2015 19:38

V25o16k18o27u58n 38V30l53a38d95i87m87i11r 8852248309828

Ja jen ze pouzivate Slovo Stau. Povezte nam o nem co vite. Zu se tesim .

Hlavne kdy, kde a za jakych podminek.

0/0
27.7.2015 22:24
Foto

J93i39ř15í 85H42e16r24m44á68n40e31k 4316952502260

V bazénu v Podolí,  když je velký hic.

0/0
28.7.2015 5:36





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.