Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J86a75r13o67s91l94a18v 37L42i39m91a 1195817461

Italie ma predstih asi 40ti let. Cena dnes za 1300 km prejeti autem je 56,00 euro (1512Kc). Zde je ten velky rozdil.

0/0
28.7.2015 10:18

J88o76s70e96f 24V91y54s78k60o39č39i54l 5738290659472

Na naší slavné D1 neplatí fyzikální a ostatní přírodní zákony. Minulý týden jsem popojížděl v asi pětikilometrové koloně před zůžením do jednoho pruhu, ve kterém bylo omezení na 80 km/h. Člověk by předpokládal, že tím zúžením projede předepsanou osmdesátkou v plynulé koloně. Opak byl pravdou. Jelo to sotva šedesát a o několik aut dál bylo vidět hodně, hodně velikou mezeru. A podobná byla vidět i ve zpětném zrcátku. Proč?

Cesta v opačném směru vypadala naprosto stejně, v tom jednom protijedoucím pruhu sem tam auto a před zúžením opět několikakilometrová kolona.

0/0
27.7.2015 17:59

J37i87ř23í 10K89o87n45r52á18d 8872753959

Ale takhle se jezdí na západě v omezeních úplně běžně. Velmi velké rozestupy a předepsaná rychlost (tedy 80 ne 60...). Pak hrozí minimum nehod. U nás levý pruh 100, auta bez rozestupů - prásk, nehoda a stojí 3 hodiny úplně všichni.Rv

0/0
27.7.2015 20:34

J91a62n 29H32l12e41d21í49k 8618369438896

firmy mají stovky inženýrů, techniků, manažérů, ale pracovitých rukou 3 a 1/2. (((---těch 600.000  nezaměstnaných se to netýká, ti se mají fajn, berou vysoké sociální dávky od soudružky Marxové)))--- A na ty tři a půl se nesmí křičet, protože mohou odejít ihned k podobné firmě o městečko dál.--- Ale neztrácejme naději, přicházejí desetitisíce tmavých pracantů z přelidněné Afriky, a ti dřít umějí, celá republika ožije stavebním ruchem a veselými dělnickými písničkami a tanci u táboráků.

+1/0
27.7.2015 16:35
Foto

P97e69t38r 91Š35i31n67d57e51l37á84ř 8259836345694

A za veselého dunění afrických bubnů (a snad možná i přímo tamtamů, pomocí kterých si budou navzájem sdělovat, že už jim Úřad práce veze svačinu)...

+1/0
27.7.2015 17:57

J46i68ř82í 30K28o10n91r58á38d 8372963439

Se situací (stavem) na D1 máte absolutní pravdu. Ovšem ne na všem nese vinu stát. Jistě jste si na dálnicích a silnicích v zahraničí všiml chování řidičů. Hlavně co se rychlosti a odstupů týče. Světe div se, oni to dodržují!:-) Takže je po dešti, el. systém sníží rychlost na 100 km/h a většina řidičů tak opravdu jede, i když je již sucho a dálnice přehledná... Tudíž i na omezeních (jsou tam také a dosti výrazné) nevznikají tak často stupidní nehody. Občas samozřejmě někdo rychlost překračuje (často Češi, Poláci, Slováci), ale normálně se před vámi předepsaně plouží supersport (dovedete si představit něco podobného u nás?;-D) A co se týče poplatků, tak např. úsek Verona - Venezia - Udine - AT (cca 350 km) přijde jednosměrně na 26 EUR... takže žádná láce... Další podstatný rozdíl - dopravní info, třeba O3 - rychlé, stručné, z celého Rakouska a hlavně PŘESNÉ!

+2/0
27.7.2015 16:34

R34o67s38t13i47s89l53a71v 96M61i23h83e60l 3467481215758

Nevím, pánové, s Německem nemám tu čest a s Itálií popisuji jeden můj konkrétní zážitek z cesty 14 dnů zpátky ..

0/0
27.7.2015 15:56

J77i94n61d64r72i37c28h 42P36a51r40i68k 1410400585111

No, právě to je ten problém...

0/0
27.7.2015 19:14

R63o38s53t13i47s40l52a86v 71M55i62h18e46l 3807161335248

Pane Pariku, nevím v čem vidíte problém. Sousloví "německá dálnice" se v mém blogu nevyskytuje ani jednou, tudíž nehodnotím, no a po Itálii jsme - na rozdíl od D1 Brno-Praha a zpět - jezdili týden úplně bezproblémově. Pokud s tím nesouhlasíte, nebo tomu nevěříte, přít se s Vámi nehodlám. Pokud jmenovaný úsek D1 považujete za ideální prototyp sjízdnosti dálnic v evropském měřítku, zaplaťte si roční dálniční známku a jezděte si po něm tam a zpět dle libosti a Vašeho laskavého uvážení. ;-)

0/0
28.7.2015 8:01

M62i75l72o34s15l15a34v 12K61a16n30t22o41r48e59k 1599557161429

Já bych tu Itálii zase tak neviděl v růžových barvách. Kolony se tam tvořej taky;-O

+1/0
27.7.2015 15:52

J11i79ř32í 89K33o15n11r63á90d 8472353129

Tvoří. A mýto vás vyjde na stejné peníze jako PHM...

0/0
27.7.2015 16:35

M37i77l92o67s15l52a95v 38K35a91n96t26o28r21e48k 1219957171119

to je bohužel tvrdá skutečnost. Akorát by mne zajímalo, jaký podíl z mýta jde na výběrčí a kolik jde na ty "dálnice". Osobně si myslím, že ti výběrčí jsou umělá zaměstnanostRv

0/0
28.7.2015 8:29
Foto

J13i78ř36í 10H33e39r69m70á69n24e67k 4976102332380

Ale odlehlá místa Itálie jsou prostě odlehlá, že? Jako D1 u Kroměříže.

A říká Vám něco německé slovo Stau? Proč je v Německu asi tak frekventované?

0/0
27.7.2015 15:42

V36o53k35o94u63n 31V29l24a44d83i61m21i51r 8212198939628

A co jste Tim chtel p.t. ctenarstvu sdelit?

0/0
27.7.2015 16:50
Foto

J87i67ř98í 11H13e47r32m95á44n38e37k 4396352672680

Tém chytřejším to, že  D1 pokračuje i za Brno a směrem na Kroměříž je provoz naprosto "boží".

A těm hloupějším nic. Ti to stejně nepochopí.

+2/0
27.7.2015 19:38

V89o73k84o52u56n 74V87l86a67d94i74m88i81r 8272608769178

Ja jen ze pouzivate Slovo Stau. Povezte nam o nem co vite. Zu se tesim .

Hlavne kdy, kde a za jakych podminek.

0/0
27.7.2015 22:24
Foto

J35i10ř98í 97H30e89r13m56á90n66e36k 4906922552750

V bazénu v Podolí,  když je velký hic.

0/0
28.7.2015 5:36



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.