Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PBR

Škoda, že jde dát karma jen jednou. Za to doplnění byste starosto zasloužil ještě jednu:-). Takto alespoň doplním R^. A díky.

0 0
možnosti
JR

J37a77r43a 38R89a75n73k

5. 2. 2015 2:09

Nechapu, proc se omlouvate Vy8-o

0 0
možnosti
PK

P53e51t72r 41K41o84l82á87ř

4. 2. 2015 12:40

Bude nějaký omluvný článeček když vyšlo najevo že je to novinářská cypovina? Nebo se dostanete na úroveň hnojometu Poslaneckého který naháže tuny hnoje na protivníky a potom zbaběle mlčí ?

1 0
možnosti
RM

Tak já nevím, zda se to vysvětlilo dostatečně přesvědčivě. Budu velmi rád - podobně jako pan Reichl - kdyby tomu tak bylo. Nepřál bych si nic víc vážit si svého prezidenta víc, než je tomu dosud. S omluvou nemám žádný problém :-) hezký den

3 0
možnosti
Foto

Omlouvá se Panu Zemanovi o kterém jsem si v této chvíli myslel něco zlého.

Opravdu si myslím, že je to také člověk, ne jen soupeř.

0 0
možnosti
PBR

Tak už se to celé vysvětlilo. Jsem moc rád, že se to vysvětlilo tak rychle. Nešlo vůbec o handicapované, ale o styl obsluhy.

2 0
možnosti
Foto

Mně se tenhle článek moc nelíbí. Nejen kvůli pravopisným chybám, ale i kvůli zášti, kterou (podle mého) obsahuje.

3 2
možnosti
RM

Pane Švejdo, děkuji za Váš názor. Dejte mi prosím vědět, kde mám pravopisné chyby. Bez mučení se přiznám, že dodnes nevím, kde mám napsat mě a kde mne, proto píšu všude mě ;-), ale za další eventuální chyby bych se styděl .. Náznak zášti připouštím, úhlů pohledu na věc je jistě více :-) Hezký den.

1 0
možnosti
BM

Jak jsem již jinde napsal, je možné, že v tom je tentokrát pan prezident nevinně a múže za to horlivost jeho podržtašek v čele s panem Mynářem. Avšak jako jejich "šéf" by z toho měl vyvodit důsledky. Tak uvidíme.

Pakliže z úst pana Ovčáčka zazní, že nikoli, tak to je další ostuda naší hlavy státu...

3 0
možnosti
PK

Co k tomu dodat? Pokud zaměstnanci Hradu k danému jednání měli "požehnání" hradního pána, tak můžu jen dodat, že se z pana Zemana stává jen a jen stále větší ubožák. Pokud se ale jednalo o "iniciativního blbce, který je horší než třídní nepřítel", tak bych očekával minimálně omluvu v médiích... Ono i přiznání chyby podřízeného chce odvahu. Osobně se ale domnívám, že Hrad tuto příhodu přejde mlčením a případný tazatel ze stran médií sice dostane odpověď, ale, jak je zvykem, s dosti invektivním obsahem.

7 1
možnosti
PT

P56e29t18r 82T50o14m30e82k

4. 2. 2015 9:21

Že se ten člověk nestydí. On to ale Ovčáček zcela jistě vysvětlí.

4 2
možnosti
PBR

Tak pokud se tohle skutečně stalo a prezident o tom věděl, tak se můj názor na něj vrátil do stejné roviny jako když měl virózu. Tohle bych opravdu nečekal a ani se mi tomu fakt nechce věřit.

Vám starosto :-) díky za článek R^

4 0
možnosti
RM

Hezký den i Vám, pane Reichle, a díky .. ať se Vám daří ! ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 80
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1990x
Jsem jedenáctým rokem starostou slovácké obce Drslavice a při svém rozhodování se vždy řídím selským rozumem. Starostování vnímám jako službu všem spoluobčanům bez rozdílu. Před tím jsem cca 20 let na různých úrovních pracoval v IT a životní zkušenosti v těchto letech získané se snažím aplikovat na obecním úřadě.

Seznam rubrik