Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Politik ve světle přirozeného práva nemůže být nikdy hrdina. Politik je vždy jen a jen členem  bandy lupičů která si říká stát a potenciální masový vrah.

0 0
možnosti

Stateční měli být úplně někdy jindy - když se hlasovalo o státním rozpočtu.

0 0
možnosti

Tak pane Miheli,

dole jste mě obvinil, že jsem napsal nesmysl. 

Nechcete své tvrzení třeba přehodnotit?

1 0
možnosti

Ano, pane Daňku, omlouvám se. Z kontextu toho článku před jeho aktualizací (14:05) to nevyplývalo a můj blog zveřejněný v 13:54 tedy nemohl upřesněn informace reflektovat. Vy už jste pravděpodobně četl aktualizovanou informaci, Vaše první reakce na můj blog je z 14:20 hod..

Je jasné, že by můj blog vypadal jinak poté, co tuto informaci upřesnili.

Hezký zbytek dne :-)

3 0
možnosti
Foto

V rozhlase říkali, že to celé zavinila paní Jermanová. Kdyby nechala po odchodu poslanců, kteří měli "práci" jinde, všechny odhlásit a znovu přihlásit, pak by bylo kvórum pro hlasování dostačující.

Takže nikoli statečnost, ale popleta Jermanová.

3 0
možnosti
Foto

Vivat ,,moudrýmu" STAROSTOVI;-)Neb co se lidí s jednodušším myšlením týká, tam jistě zabodoval;-D

0 1
možnosti
Foto

Ale, ale, pane starosto, vy podepisujete ty faktury za celý loňský rok až teď najednou? Abyste se nedostal do nějakého průšvihu ! ;-)

1 0
možnosti

Jasně :-) jednou nohou v kriminále. Zavřít můžou, pustit musí .. :-P .. jinak ujišťuji, že každý pokladní doklad, faktura, bankovní výpis atd. mi prochází rukama :-)

0 0
možnosti

Statecni poslanci???

K smichu. Proste nebyli v tu chvili u hlasovani.

Cele je to jen organizacni pruser.

Za poslance Ano uz se omlouvali, jeden byl udajne na zachode, druhy v bufetu. A s ostatnimi koalicnimi poslanci zo bude podobne.

Opet jen chyba predsedajici Jermanove (ANO) ze je nebyla schopna sehnat zvednout ruku.

Proc myslite, ze je z toho najednou takovy poprask a prekvapeni?

"Statecni poslanci" :-D

5 0
možnosti

Pane Daňku, nevím odkud tu informaci čerpáte, že nebyli u hlasování, ale já čerpám odsud : Poslanci neschválili vydání státních dluhopisů za 674 miliard na financování státních dluhů. Vládě chyběly hlasy, jedenáct vládních poslanců se zdrželo

Zdroj:http://ekonomika.idnes.cz/vladu-podtrhlo-11-jejich-poslancu-neprosly-dluhopisy-za-674-miliard-p9m-/ekonomika.aspx?c=A150123_092043_ekonomika_kop

Zdrželi se v mém chápání znamená, že se zdrželi hlasování, a ne, že se zdrželi někde při chlastání borovičky nebo rumu v kuloárech parlamentu. Nebo se mýlím?

0 0
možnosti
  • Počet článků 80
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1990x
Jsem jedenáctým rokem starostou slovácké obce Drslavice a při svém rozhodování se vždy řídím selským rozumem. Starostování vnímám jako službu všem spoluobčanům bez rozdílu. Před tím jsem cca 20 let na různých úrovních pracoval v IT a životní zkušenosti v těchto letech získané se snažím aplikovat na obecním úřadě.

Seznam rubrik