Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sedm odborových svazů proti státu! Jakým právem má státní podnik odbory???

2 0
možnosti
Foto

Zkuste začít i u  sebe. Já třeba ani pomalu nevyjdu ven, aniž bych měl u sebe aspoň nějakou menší hotovost, řekněme 200 Kč mám skoro vždy, kdyby se něco stalo. A to dodnes nevíte, kde se v nejbližším městě nachází příslušný bankomat?

Souhlasím, že nad poštou někdy zůstává rozum stát. Je to státní podnik s typicky kapitalistickým chováním - zisk za každou cenu. Pracovnice nebo doručovatelky by mohly vyprávět, jaké jsou na ně tlaky.

1 1
možnosti

S tím bankomatem jsem to samozřejmě přitáhl trošku za vlasy ;-) hezký večer :-)

0 0
možnosti
Foto

V současnosti pošta funguje jen díky enormnímu úsilí pošťaček na samotném konci tohoto řetězce.    Dokud bude pošta státním podnikem, bude své služby neustále zdražovat a zhoršovat.

3 0
možnosti

Náhodou u nás už najali člověka (podle vzhledu exhomeless) který nosí - považte! - doporučená psaní v odpoledních hodinách.

Přiznám se, že když přišel poprvé, málem to se mnou šlehlo.

0 0
možnosti

I88v72o 21Ž12á33č29e14k

4. 1. 2015 15:38

Já jsem se službami České pošty dlouhodobě spokojen. A teď si mě vychutnejte.

0 0
možnosti

Už jsem někde četla, že se připravuje zlepšení. Prý už nebudeme muset k bankomatu, abychom si následně vyzvedli na  poště balík. Přípravy u nás na všechno bývají dlouhé. Tak doufejme, to nás nic nestojí :-)

1 1
možnosti

Česká pošta?

Jedna velká tragédie (tu komediální část tam nevidím...).

5 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS