Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohužel víme, jak přechod na nový systém v podmínkách MPSV vypadá. Vsadím se, že pokud tento nápad dotáhne až do konce, skončí to tak, že úředníci ÚP si budou moci přinést do práce spacáky a ve výsledku stejně dávky nepřijdou.

1 0
možnosti
PBR

Kdybyste jen tušil jak moc rád Vás čtu ;-). Sledoval jsem paní ministryni je to tuším asi týden zpět v nějaké televizní diskuzi, kde se výplatě dávěk věnovala podrobněji, a tak trochu jsem nabyl dojmu, že má nejen v této otázce, ale ve svém resortu celkově, jasno asi jako já v nanotechnologii...Vám R^

3 0
možnosti
RM

Pane Reichle, moc děkuji za Váš kompliment. K mé velké lítosti musím konstatovat, že na psaní blogů mám méně a méně času :-( snad bude lépe ..

1 0
možnosti
OP

Drobná škobrtnutí paní ministryně šlo přejít, ale tento výplod je opravdu nebezpečný a plně s vámi souhlasím, že systém výplaty dávek musí být spravován státem, nikoliv soukromou firmou R^

5 0
možnosti
JC

Outsourcing státní správy je jedním z hlavních příznaků blížícího se kolapsu společenského systému. V dějinách to proběhlo už mnohokrát. Jedinou říší, která to zvládla (zrušením demokracie) a pár set let dokázala takto udržet, bylo Imperium Romanum.

0 0
možnosti
  • Počet článků 80
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1990x
Jsem jedenáctým rokem starostou slovácké obce Drslavice a při svém rozhodování se vždy řídím selským rozumem. Starostování vnímám jako službu všem spoluobčanům bez rozdílu. Před tím jsem cca 20 let na různých úrovních pracoval v IT a životní zkušenosti v těchto letech získané se snažím aplikovat na obecním úřadě.

Seznam rubrik